21 Ağustos 2009 Cuma

Nedir bu; " 18 Oyunlar "

Sadece 5 Dakikanızı Vererek Bu Yazımızı Okumalısınız. Web Sitemiz Oyun Üzerine Her Türlü Makaleyi, Hileyi, Yamayı Sizlerle Paylaşmaktadır.

Nedir bu 18 oyun tutkunluğu, çocuklarımız, gençlerimizde mi artık bu şekilde oyunlara merak sarıyorlar?

Arkadaşlar geçen gün internette dolaşırken rastladım; Google arama motorunda aratılan 18 oyunlar kelimesinden çok sayıda web siteleri ve maalesef çok sayıda hitleri vardı. Bu oyunları oynayanlar eminim sadece çocuklar değil, yetişkinler de..
Ben isterim ki hiç kimse oynamasın. Ne çocuklarımız, Ne gençlerimiz Ne de yetişkinlerimiz... Ama herşey benim istediğim gibi olmuyor sanırım. Ama bu yazıyı okuyup da yanlış yaptığınun farkına varabilecek aklı başında insanlar mutlak vardır. Bu yazım onlar için...

+18 oyunlar kelimesinde şimdi biz en üst sıralar çıkarsak ve web sitemize girenler bu yazıyı okurlarsa, bize kızabilirler. Kızsınlar bize fakat küsmesinler, darılmasınlar.. Nüfusun %99.9'u Müslüman iken bu durum beni şaşırtıyor. Neden dinimize sahip çıkmıyoruz ki. Nedir bu +18 oyunmerakı...

Eğer bu yazıyı okuyup da bir daha Google arama motorunda artık hiç 18 oyunlar diye aratmayacak kardeşlerimiz olacaktır. Bu durumda biz mutlu olacağız. 18 oyunlar mantığının dışında kalmış insan sayısı çoğaldıkça biz sevineceğiz. Çünkü bizim bu yazıyı yazmamızdaki tek gaye Müslüman kardeşlerimizi yanlış yollarından döndürebilmektir. Bunu başaracağımıza inanıyorum. Tabiki sizlerin de detek vermesi bu inancımız gerçekleşecektir.

Diyeceksiniz; yavhu biz genç adamız, ne yaptığımızı da biliyoruz, sen neden karışıyorsun? Bu durumda haklısınız 18 oyunlar diye aratacaksınız, ne yaptığınızı da bilecek durumda olacaksınız. Kabul etmiyorum efendim, herkes yanlış yapar. Bir Müslüman kardeşini yanlış yoldan döndürmek de ancak bir Müslüman'a yakışır...

Bu konuda yalnızca Müslümanlık üzerinden sizlere seslenmiyorum. Müslümanlığı bu noktada konuya karıştırmasak bile; yapılan yanlıştır. Günahtır demiyorum bakın yanlıştır. Bir delikanlıya 18 oyunlar diye aratmak ve en önemlisi de oynamak yakışmaz.. Yetişkin birisi bunu zaten yapmaz, en azından yapmamalıdır.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Hep beraber başaracağız! Bu inancı taşıyorum.

2 yorum:

  1. evet katılıyorum bende aynı amaç için mücadele ediyorum.bana link verirsen sevinirim.msnim heyoyun@hotmail.com

    YanıtlaSil